ABA Digital Marketing Practitioner
  • Forside
  • Kommende datoer
  • Tips om digital marketing
    • Zero Moment of Truth: Hvad digital marketing kan gøre for DIG
    • Du skal bringe værdi
    • Digital Marketing for viderekomne: Emotional storytelling
    • Derfor er SEO din bedste ven
    • Call to Action: Hvad vil dit nyhedsbrev?
    • Er du online de rigtige steder?
    • Har du opdateret din Facebook i dag?
    • Kampen om kundens opmærksomhed
    • Nyhedsbrevets hemmelige våben: Emnelinjen
    • Pift dit nyhedsbrev op med dette simple trick
  • Spørgsmål?
  • Forside
  • Kommende datoer
  • Tips om digital marketing
    • Zero Moment of Truth: Hvad digital marketing kan gøre for DIG
    • Du skal bringe værdi
    • Digital Marketing for viderekomne: Emotional storytelling
    • Derfor er SEO din bedste ven
    • Call to Action: Hvad vil dit nyhedsbrev?
    • Er du online de rigtige steder?
    • Har du opdateret din Facebook i dag?
    • Kampen om kundens opmærksomhed
    • Nyhedsbrevets hemmelige våben: Emnelinjen
    • Pift dit nyhedsbrev op med dette simple trick
  • Spørgsmål?

Tips og tricks fra kurset "Digital marketing Practitioner"

Nyhedsbrevets hemmelige våben: Emnelinjen

Tips og tricks fra kurset ABA Digital Marketing Practitioner.
Ryster du også lidt ved tanken om at skulle skrive et nyhedsbrev? Et nyhedsbrev er en måde, hvorpå du kan holde abonnenter opdateret på både nyheder, tilbud og dit firma generelt. Formålet er at skabe en såkaldt "call to action", som får læseren til enten at købe, dele eller engagere sig i dit produkt. Dette kræver imidlertid først og fremmest at nyhedsbrevet rent faktisk bliver læst. Og hvordan sikrer man sig lige, at det bliver det?

​Du må gerne drille!
For at en abonnent bliver en læser. kræver ​det, at vedkommende rent faktisk åbner mailen. Her er en god emnelinje alfa omega. Du kan fange opmærksomheden på forskellige måder. En god måde er at skabe en form for suspense. For eksempel ved at stille et spørgsmål direkte til abonnenten, som han bliver nødt til at åbne mailen for at få svar på. En anden teknik er at pirre ham med en emnelinje som fx "3 marketingsstrategier du ikke vidste du manglede". Her appellerer du til hans kompetencer på to planer. For det første provokerer du ham, ved at beskylde ham for at have mangelfuld viden. For det andet lover du ham at han, ved blot at åbne dit nyhedsbrev, lynhurtigt kan dække sin mangelfulde viden ind. Uanset om han så kender de tre marketingsstrategier eller ej, så har det stadig fået ham til at åbne mailen - og gad vide om han så ikke faldt over noget andet spændende i den?
​​​
Klik her og læs mere om kurset!
Vil du gerne blive endnu klogere på digital marketing? Klik på knappen til venstre og læs mere om kursusdatoer, priser og tilmelding.
Powered by Create your own unique website with customizable templates.