ABA Digital Marketing Practitioner
  • Forside
  • Kommende datoer
  • Tips om digital marketing
    • Zero Moment of Truth: Hvad digital marketing kan gøre for DIG
    • Du skal bringe værdi
    • Digital Marketing for viderekomne: Emotional storytelling
    • Derfor er SEO din bedste ven
    • Call to Action: Hvad vil dit nyhedsbrev?
    • Er du online de rigtige steder?
    • Har du opdateret din Facebook i dag?
    • Kampen om kundens opmærksomhed
    • Nyhedsbrevets hemmelige våben: Emnelinjen
    • Pift dit nyhedsbrev op med dette simple trick
  • Spørgsmål?
  • Forside
  • Kommende datoer
  • Tips om digital marketing
    • Zero Moment of Truth: Hvad digital marketing kan gøre for DIG
    • Du skal bringe værdi
    • Digital Marketing for viderekomne: Emotional storytelling
    • Derfor er SEO din bedste ven
    • Call to Action: Hvad vil dit nyhedsbrev?
    • Er du online de rigtige steder?
    • Har du opdateret din Facebook i dag?
    • Kampen om kundens opmærksomhed
    • Nyhedsbrevets hemmelige våben: Emnelinjen
    • Pift dit nyhedsbrev op med dette simple trick
  • Spørgsmål?

Tips og tricks fra kurset "Digital marketing Practitioner"

Kampen om kundens opmærksomhed

Tips og tricks fra kurset ABA Digital Marketing Practitioner.
Du kender det, fra når du selv browser rundt på nettet. Du gider ikke de lange artikler. Internettet er kæmpestort og vi vil gerne nå at læse så meget som muligt på så lidt tid som muligt. Når det kommer til digital marketing er det altså dit job at gang ​og holde læserens opmærksomhed.

​Tal ikke til din kunde - tal med ham
"Traditional marketing talks at people. Content marketing talks with them." Således har marketingseksperten Doug Kessler beskrevet den største forskel mellem de to markedsføringsstrategier. Og den beskrivelse er god at huske på. Når det kommer til digital marketing er den største forskel nemlig, at vi ikke længere kun gør brug af broadcasting, for at få vores produkter ud. En reklame i fjernsynet når godt nok ud til rigtig mange mennesker, til gengæld er den upersonlig og let at glemme. Et nyhedsbrev eller et blogindlæg der henvender sig direkte til læseren gennem personlige pronominer som "du" eller "jer", bliver derimod automatisk mere relevant for læseren. Desuden tillader digitale medier med deres svarfunktioner en tovejskommunikation, at kunden rent faktisk kan blande sig og komme med input. Det bliver dermed en dialog, fremfor en salgstale. Når kunden føler sig inddraget personligt, skærpes hans opmærksomhed, og han får lyst til at læse videre. ​​
Klik her og læs mere om kurset!
Vil du gerne blive endnu klogere på digital marketing? Klik på knappen til venstre og læs mere om kursusdatoer, priser og tilmelding.
Powered by Create your own unique website with customizable templates.